Vorig jaar zijn we verhuisd van Eindhoven naar Tilburg en dat was aanleiding voor ons om op zoek te gaan naar een professioneel schoonmaakbedrijf voor ons nieuwe kantoor. Via Google vond ik verschillende bedrijven, die allemaal heel goed zijn in vertellen wie ze zijn en waar ze zitten. Ik was niet op zoek naar een bedrijfspresentatie, maar naar een oplossing voor mijn probleem. Directschoon sprong er voor mij meteen uit, omdat tijdens het eerste gesprek al werd verteld hoe zij aan onze vraag konden voldoen. Na het eerste contact is een afspraak gepland en tijdens dit gesprek werd me duidelijk uitgelegd hoe het concept werkt. En nog belangrijker, ze begrepen waar we naar op zoek waren en het voelde meteen goed, de klik was er.
Per klant wordt bij Directschoon bekeken welke medewerker het best past. Het was even zoeken naar de beste match, maar sinds april is dat voor ons Jully geworden, een rustige en vriendelijke dame die van aanpakken weet. Ze komt elke woensdag op een vaste tijd, besteedt veel aandacht aan haar werk en zorgt dat alles spic en span is als ze weggaat, zelfs het toiletpapier wordt mooi gevouwen. Als we iets willen bespreken over de schoonmaak doen we dat direct met haar en zo worden dingen snel en goed opgepakt.
Als we eens een keer ons vaste schoonmaakmoment willen verzetten, dan kunnen we dit makkelijk online doorgeven. Het gebeurt niet vaak, maar het is wel handig en werkt makkelijk. Daarnaast is het fijn dat we precies weten waar we aan toe zijn, we betalen precies de uren die Jully werkt. Bij bijzonderheden nemen we online of telefonisch contact op met Directschoon en worden onze vragen meestal dezelfde dag nog beantwoord, waardoor de samenwerking soepel verloopt.
Directschoon levert goede schoonmaak en professionele medewerkers, zonder poespas.
Stratego Branding - Steven van den Elzen - managing partner